Roznice miedzy Marketing 2.0 i Marketing 3.0

jakie sa roznice miedzy marketing 2.0 i marketing 3.0 ?
pytanie zadane 9 czerwca 2012 w Marketing
ekonomistka
Nowicjuszka 310

1 odpowiedź

0

 

Marketing 2.0 jest bezpośrednim wynikiem wpływu komunikacji internetowej i społeczności internetowych na kreowanie świata rzeczywistego. Konsumenci wymagają większej interakcji, dialogu, szybkości dostępu do informacji i danych, angażowania ich w proces tworzenia komunikacji, jak i w proces tworzenia oferowanych im produktów, czy usług.
Bardzo ważnym efektem Marketingu 2.0 jest skuteczniejsze oddziaływanie na konsumentów i możliwość tworzenia pozytywnego szumu wokół marki i pozyskiwania prawdziwych ambasadorów w świecie wirtualnym i realnym.
 
Marketing 3.0 oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki.
 
Marketing 2.0 i marketing 3.0 – różnice
Marketing 2.0 : celem jest spełnienie oczekiwań konsumenta i zatrzymanie go oraz interakcja z konsumentem jeden z jednym
Marketing 3.0 - celem jest uczynić świat lepszym, interakcja z konsumentem, współpraca wielu z wieloma

 

odpowiedź 19 lipca 2012
token
Wtajemniczona 2,150
...